Illegale inhoud melden
Groupon ondersteunt een veilige, voorspelbare en betrouwbare online omgeving als aanbieder van online platforms. In dit streven bieden we een online formulier (het "Formulier") waarmee een individu of entiteit (de "Kennisgevende Partij") ons op de hoogte kan stellen van de aanwezigheid van specifieke informatie (de "Inhoud") op ons platform die volgens de Kennisgevende Partij illegaal is, inbreuk maakt op intellectuele eigendomsrechten of in strijd is met onze Algemene Voorwaarden.
Illegale inhoud verwijst naar elk onderdeel van de informatie dat onder de toepasselijke wetgeving zelf illegaal is, of betrekking heeft op illegale activiteiten.
Als je te goeder trouw van mening bent dat enige Inhoud op de website van Groupon illegaal is, of inbreuk maakt op intellectuele eigendomsrechten, of in strijd is met onze Algemene Voorwaarden, vul dan onderstaand formulier in om digitaal een melding in te dienen.
Indien deze informatie betrekking heeft op een geschil over intellectueel eigendom en de Kennisgevende Partij beweert eigenaar te zijn van het betreffende intellectuele eigendom is het mogelijk dat Groupon de partij die verantwoordelijk is voor de Inhoud ("Verantwoordelijke Partij") moet voorzien van de contactgegevens van de Kennisgevende Partij. Dit is om de Verantwoordelijke Partij in staat te stellen de beschuldiging beter te begrijpen en is in het legitieme belang van Groupon om te zorgen voor een snelle oplossing van het geschil. . Door het indienen van dit formulier, of het indienen van een claim via de mail, erken je dat Groupon deze informatie mag verstrekken aan de Verantwoordelijke Partij in deze specifieke omstandigheid.
Als de kwestie die je wilt melden geen betrekking heeft op illegale inhoud, schending van onze algemene voorwaarden of inbreuk op intellectuele eigendomsrechten, is een andere manier van communicatie met Groupon meer geschikt.
Als je een klant bent en vragen hebt over je bestelling of een specifieke Groupon-deal, neem dan contact op met de klantenservice contact op met de klantenservice. Als je een handelaar bent die met Groupon werkt en je hebt zorgen of vragen over je deal, neem dan contact op met Merchant Support [via het Merchant Centre] contact op met Merchant Support.