Tijd om deze snoodaard te vullen met fantastische producten zoals elektronica, gadgets, huishoudelijke artikelen, kado's en andere fraaie aanbiedingen van Groupon Producten.
Als je tegen een probleem aanloopt met een dienst of product dat je kocht van een Groupon-bedrijf of een deal-aanbieder, via deze website, kan je contact opnemen met onze klantenservice op een van de volgende wijzen:
Het on-line contactformulier op: https://www.groupon.nl/customer_support
Het volgende e-mailadres: customerservice_nl@groupon.com
Als je er de voorkeur aan geeft via internet met ons te communiceren adviseren we je het contactformulier te gebruiken en niet het e-mailadres, waarmee je waarschijnlijk sneller een reactie krijgt.
Als je een geschil hebt met een Groupon-bedrijf waar je een product of dienst bij hebt gekocht via deze website, en je dat geschil niet kan oplossen door contact op te nemen met onze klantenservice, heb je de mogelijkheid een claim in te dienen via het EU-platform Onlinegeschillenbeslechting, dat wordt beheerd door de Europese Commissie. Dit is te vinden op: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=NL